Müüa üks 7-kohaline pommikindla mootoriga isend. Endal pole nii suurt autot ikkagi vaja ning võiks veidi ökom olla. Eestisse saabus auto Belgiast (seetõttu ka 155kw, tegelikult sama mootor mis 173kw) 2013 ning sellest ajast saati on olnud 5 omanikku (viimane omanikuvahetus on peresisene). Paremad palad auto juures: -Ees ledbar, mis on paigaldatud nii, et ka ülevaatuse onudele sobiks. -Adaptiivsed esituled -Automaatsed täistuled -Active steering -Taga õhkude peal -Teisaldatav kärukonks -Tagurduskaamera -Parkimisandurid ees ja taga -Panoraamkatus -Esiistmete peatugede sees telekad ning mõlemale eraldi kõrvaklapid -Isetumenevad peeglid (v.a. juhipoolne) -7 kohta, tagumised 2 saab kinni klappida. -Keyless entry ja start -Facelift tagatuled Olemas paljud arved teostatud töödest Bayer Motorsis alates aastast 2020. Kuna auto on juba vana, siis kindlasti leidub ka mõningaid kriipse-kraapse ning väiksemaid mõlke, kuid üldpildis on ilus. Ideaalis tahaks sillastendi. Hetkel on all 18" velgedel lamellid. Lisaraha eest saab kaasa erilaiused 20" Style 597 veljed. (viimane pilt) Hind pole kivist ning olen avatud ka vahetuspakkumistele (vahetusel kehtib hind täishind). Registreerimistasu on hinnas sees!
2008. aasta BMW X5 on luksuslik keskklassi maastur, mis ühendab endas sportliku sooritusvõime, mugavuse ja kõrgtehnoloogilised funktsioonid. X5 on tuntud oma dünaamilise juhtimiskogemuse ja esmaklassilise interjööri poolest, tehes sellest populaarse valiku neile, kes otsivad luksuslikku maasturit.
2008. aasta BMW X5 on varustatud mitme mootorivalikuga, pakkudes erinevaid jõu- ja kütusesäästuvõimalusi:
3.0si: See versioon on varustatud 3.0-liitrise kuuesilindrilise mootoriga, mis toodab umbes 260 hobujõudu. See mootor pakub head tasakaalu jõudluse ja kütusesäästlikkuse vahel.
4.8i: Võimsam 4.8-liitrine V8 mootor, mis toodab umbes 350 hobujõudu. See versioon pakub muljetavaldavat kiirendust ja sujuvat sõitu.
Mõlemad mootorid on ühendatud kuuekäigulise automaatkäigukastiga, mis tagab sujuva ja tõhusa jõuülekande.
BMW X5 on tuntud oma sportliku juhitavuse poolest, mis on haruldane omadus maasturite seas. Auto nelikvedu, mida BMW nimetab xDrive'iks, tagab hea haarduvuse ja stabiilsuse erinevates teeoludes. X5-l on ka kohanduv vedrustussüsteem, mis võimaldab juhil muuta sõidukõrgust ja vedrustuse jäikust vastavalt sõiduoludele.
2008. aasta X5 pakub luksuslikku ja avarat interjööri, kus on kasutatud kvaliteetseid materjale. Mõned märkimisväärsed omadused hõlmavad:
Ohutus on X5 jaoks prioriteet. 2008. aasta mudelil on mitmeid turvafunktsioone, sealhulgas:
Kütusekulu varieerub sõltuvalt mootorist ja sõidustiilist. Keskmiselt jääb X5 kütusekulu vahemikku umbes 14-20 liitrit 100 km kohta, olenevalt mootori tüübist ja sõidutingimustest.
2008. aasta BMW X5 on suurepärane valik neile, kes otsivad luksuslikku ja sportlikku maasturit. Selle mitmekülgsed mootorivalikud, tipptasemel interjöör ja ohutusfunktsioonid teevad sellest atraktiivse variandi nii igapäevaseks sõitmiseks kui ka pikemateks reisideks. Siiski tuleks arvestada kütusekulu ja hoolduskuludega, mis võivad olla kõrgemad kui mõnel teisel samas klassis oleval sõidukil.