Tehniliselt väga lihtne auto, mida omada. Hooldused samad, kui uutel autodel. Võimalus peale panna gaasiseade. Paagi suurus on 80l Ainult linnas sõites on kütusekulu 11-14, aga täispaagiga läbisõidu põhjal tuleb 14l (~550km) Maanteel sõites (110-120km/h) on hetke kütusekulu 7-10, sõltuvalt, kas tasane tee/ tõusuga. Auto on üleni alumiiniumist ning seetõttu saab ka nö soolasel teel sõita ilma, et rooste tekiks. Kiired kiirendamised toimuvad kiirelt :)
1996. aasta Audi A8 on luksuslik sedaan, mis esindab Audi pühendumust uuenduslikule tehnoloogiale, elegantsele disainile ja suurepärasele jõudlusele. See oli esimene massitootmises olev auto, mis kasutas täielikult alumiiniumist kere, mida nimetatakse Audi Space Frame (ASF). See tehnoloogia aitas vähendada auto kaalu ja pakkuda paremat kütusekulu ning juhitavust.
1996. aasta Audi A8 pakuti mitmete erinevate mootorivalikutega:
Kõik need mootorid olid ühendatud kas 5-käigulise manuaalkäigukasti või 4-käigulise automaatkäigukastiga.
Audi A8 oli saadaval nii lühikese kui ka pika teljevahega versioonides, pakkudes rohkem ruumi tagumistele reisijatele. Auto disain oli klassikaline ja elegantne, rõhutades Audi brändi luksuslikku olemust. Täielikult alumiiniumist kere mitte ainult ei parandanud auto kütusekulu ja juhitavust, vaid ka suurendas turvalisust tänu suuremale jäikusele.
1996. aasta Audi A8 oli varustatud kõrgkvaliteetsete materjalidega, sealhulgas nahkistmed, puitdekoorid ja pehmed plastpinnad. Mugavus oli üks auto peamisi müügiargumente, pakkudes rohkelt ruumi ja tipptasemel mugavusi, sealhulgas:
Audi A8 oli varustatud mitmete ohutusfunktsioonidega, mis olid oma aja kohta väga arenenud:
1996. aasta Audi A8 on märkimisväärne auto, mis tõi luksusautode turule mitmeid uuendusi. Selle alumiiniumist kere, võimsad mootorid, luksuslik sisustus ja arenenud ohutustehnoloogiad tegid sellest ihaldusväärse valiku neile, kes otsisid luksust, jõudlust ja innovatsiooni.