1989. aastal tutvustas Audi oma esimest luksuslikku täissuuruses sedaani - Audi V8. See mudel oli Audi esmakordne katse konkureerida teiste premium-klassi autotootjatega, nagu Mercedes-Benz ja BMW. Audi V8 oli oma ajastu kohta tehnoloogiliselt väga arenenud ja pakkus mitmeid uuenduslikke funktsioone, mis määrasid tooni tulevastele Audi mudelitele.
Audi V8 oli saadaval sedaanina ning selle disain oli elegantne ja soliidne, rõhutades sõiduki luksuslikkust ja prestiiži. Auto korpus oli valmistatud kvaliteetsetest materjalidest ning sisaldas mitmeid kroomitud detaile, mis andsid sõidukile lisaklassi.
Audi V8 oli varustatud 3.6-liitrise V8 mootoriga, mis pakkus muljetavaldavat jõudlust ja suutlikkust.
Audi V8 oli üks esimesi luksussedaani, mis tuli standardvarustuses Quattro nelikveosüsteemiga, mis pakkus suurepärast haarduvust ja stabiilsust igasugustes teeoludes. Lisaks oli saadaval 4-käiguline automaatkäigukast ja 5-käiguline manuaalkäigukast.
Audi V8 oli tuntud oma sujuva ja vaikse sõidu poolest. Tänu Quattro nelikveosüsteemile ja heale vedrustusele suutis auto pakkuda suurepärast sõidumugavust ja kurvides stabiilsust. Auto kiirendus 0-100 km/h oli umbes 7,6 sekundit, mis oli tol ajal väga hea tulemus luksussedaanide seas.
Audi V8 interjöör oli luksuslik ja detailidele tähelepanu pöörav. Nahkistmed, puitviimistlus ja kõrgekvaliteedilised materjalid loovad elegantse ja mugava sõidukogemuse. Auto oli varustatud mitmete mugavusfunktsioonidega, sealhulgas:
Audi V8 turvalisusstandardid olid kõrged, sisaldades mitmeid turvavarustuselemente, nagu ABS pidurid, tugevdatud kere ja turvapadjad. Audi pööras suurt tähelepanu ka auto passiivsele ja aktiivsele turvalisusele, tagades seeläbi reisijate maksimaalse kaitse.
1989. aasta Audi V8 oli oma ajastu üks silmapaistvamaid luksussedaanid, pakkudes innovaatilist tehnoloogiat, suurepärast sõidukvaliteeti ja luksuslikku mugavust. Audi V8 oli oluline verstapost Audi ajaloos, aidates brändil kinnistada oma positsiooni premium-klassi sõidukite turul.