Müüa üks unikaalne, tõeliselt ilus ja korralikult taastatud Jaguar! Auto on toodud USA-st ja ühtegi talve näinud ei ole kuna seisab juba 18 aastat soojas parkimismajas katte all. See auto ei ole kõigile. Seest ja väljast on auto täielikult taastatud - kaetud väga erilise Standoxi RED ROCKET kameeleonvärviga mis sõltuvalt päikesest varieerub oranžist lillani. Tunne on, nagu sõidaks täiesti uue autoga. Lõhnab nagu uus auto, kopitust ja hallitust ei ole. Seda värvi peab ise nägema! Kõik istmed on uue nahkkatte ning tepinguga, kõik vaibad on vahetatud. Kere on puhtaks täiesti tehtud ja taastatud. Sel aastal vahetatud kõik õlid ja muud vedelikud ning väga suur hulk voolikuid, juhtmeid, tihendeid, klambreid, pukse, kaitsmeid jne. Kõik mis vaja. Amordid, küünlad, küünlajuhtmed on vahetatud, silindrid reguleeritud ning uus aku paigaldatud. Ei tilgu kusagilt. Täiesti uued rehvid. Auto sõidab nagu siidi, pakkudes kordumatu elamuse - kui pole Jaguari proovinud siis soovitan seda teha. Teist nii luksuslikku ja sujuvat autot naljalt ei leia. Selle auto lähisugulane sõitis ja võitis LeMansi sõite mitmel aastal. Üldiselt on ta veel vanakooli mehhaniline auto ja suuremat jama ette ei tule kui silma peal hoiad. Väikseid töid kindlasti tuleb ette, suured asjad on tehtud. Jaguari juppe on ka hästi saada kuna fänne on palju. Müün ta raske südamega maha heale uuele omanikule, et ette võtta uus projekt ja ruumi ka vaja. Selle auto hind ilmselt ainult tõuseb. Ajalugu on teada. Võta ühendust ja tule vaatama, kui oled ostuhuviline.
1988. aasta Jaguar XJS on klassikaline Briti luksusauto, mis esindab oma ajastu elegantsi ja võimsust. XJS mudel, mis algselt tutvustati 1975. aastal, oli Jaguar E-Type'i järeltulija ja seda toodeti ligi kaks aastakümmet, kuni 1996. aastani. 1988. aasta versioonis on mitmeid olulisi omadusi ja tehnilisi andmeid, mis teevad selle auto eriliseks.
Mootor: 1988. aasta Jaguar XJS oli saadaval kahe peamise mootorivalikuga:
5.3-liitrine V12: See oli auto jõujaam, mis pakkus sujuvat ja võimsat sõitu. Mootor toodab umbes 262 hobujõudu ja 400 Nm pöördemomenti.
3.6-liitrine rida-6: See mootor oli saadaval mõnedes turgudes ja pakkus alternatiivi neile, kes otsisid veidi väiksema kütusekuluga varianti.
Käigukast: Autot pakuti nii automaat- kui ka manuaalkäigukastiga. Automaatkäigukast oli kolmekäiguline GM Turbo-Hydramatic 400 (V12) või neljakäiguline ZF 4HP22 (rida-6 mootoriga).
Veoskeem: Tagaveoline (RWD), mis tagab sportliku sõidukogemuse.
Vedrustus: Esivedrustus on sõltumatu topeltõõtshoobadega ja tagavedrustus on sõltumatu, mis tagab mugava ja stabiilse sõidu.
Välimus: XJS-i disain on ajatu, iseloomulike sujuvate joonte ja pika kapotiga, mis rõhutab auto sportlikku olemust. Kroomitud detailid ja ikooniline Jaguar logo annavad autole luksusliku välimuse.
Interjöör: Jaguar XJS-i interjöör on luksuslik ja mugav, kasutades kvaliteetseid materjale nagu nahk ja puitviimistlus. Istmed on ergonoomilised ja pakuvad head tuge, mis sobib nii pikkadeks sõitudeks kui ka sportlikuks sõiduks.
Varustus: Auto on varustatud mitmete luksuslike funktsioonidega, sealhulgas kliimaseade, elektrilised aknad ja peeglid, ning kvaliteetne helisüsteem. Lisaks on saadaval erinevad lisavarustuse võimalused, mis teevad sõidu veelgi meeldivamaks.
Jaguar XJS on tuntud oma sujuva ja võimsa sõidukogemuse poolest. V12 mootoriga versioon pakub suurepärast kiirendust ja suurt võimsust, samas kui rida-6 mootor on kütusesäästlikum, kuid siiski piisavalt jõuline. Auto vedrustus ja roolisüsteem on hoolikalt häälestatud, et pakkuda suurepärast juhitavust ja mugavust.
1988. aasta Jaguar XJS vajab regulaarset hooldust, eriti V12 mootori puhul, mis võib olla hoolduskulude poolest nõudlikum. Oluline on jälgida mootori ja käigukasti õlide regulaarsust, samuti vedrustuse ja pidurite süsteemi korrasolekut. Hea hoolduse korral on see auto usaldusväärne ja pakub palju aastaid meeldivaid sõiduelamusi.
1988. aasta Jaguar XJS on klassikaline luksusauto, mis pakub kombinatsiooni elegantsist, võimsusest ja mugavusest. See auto on suurepärane valik autohuvilistele, kes hindavad klassikalist Briti autokultuuri ja soovivad nautida ajatut sõidukogemust.